skip to Main Content

Algemene voorwaarden

Artikel 1. Toepasselijkheid

1.1      De algemene voorwaarden gelden voor alle producten die u in de winkel en in de webshop van ’t Glasboetje aanschaft.

1.2      Van de algemene voorwaarden kan worden afgeweken, mits dit schriftelijk wordt vastgelegd door ‘t Glasboetje.

1.3      Bij een aankoop of bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van ‘t Glasboetje.

1.4      ’t Glasboetje is niet aansprakelijk voor eventuele (tussentijdse) prijswijzigingen. Eventuele typefouten in het systeem staan niet garant voor levering van producten.

Artikel 2. Totstandkoming (en beëindiging) van de overeenkomst 

2.1      Een overeenkomst met ’t Glasboetje komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging per e-mail is verzonden naar het door de klant opgegeven e-mail adres. Het is hierbij niet van belang of de order via de website, de winkel of telefonisch is geplaatst.

2.2     De klant kan zijn of haar bestelling binnen 24 uur na plaatsing annuleren door het sturen van een e-mail naar info@glasboetje.nl. Pas na ontvangstbevestiging van ’t Glasboetje is de annulering definitief.

2.3      Het gekochte product mag tot maximaal zeven dagen na aankoop (= factuurdatum) worden geretourneerd mits verpakking en product in originele staat en niet beschadigd zijn. Hiervoor worden wel orderkosten ingehouden (10% van het factuurbedrag). Verzendkosten bij retournering zijn voor rekening van de klant. Het restant zal worden teruggestort aan koper.

Artikel 3. Prijzen, producten, aanbiedingen

3.1      Alle prijzen in de webshop van ’t Glasboetje zijn in euro’s en inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.

3.2      Producten (en speciale aanbiedingen) zijn leverbaar (geldig) zolang de voorraad strekt.

3.3      Producten blijven eigendom van ‘t Glasboetje tot ontvangst van betaling.

Artikel 4. Betaling

4.1      Bij bestellingen via de webshop van ’t Glasboetje kan een keuze worden gemaakt uit de volgende betaalwijzen:

– Contante betaling bij afhalen

– Betaling via IDeal

4.2      Verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

Artikel 5. Levering en leveringstijd

5.1      Bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd. ‘t Glasboetje streeft naar een

levering binnen 5-7 werkdagen. De bestelstatus is zichtbaar via de website.

Indien levering vertraagd of niet mogelijk is wordt dit direct aan koper gecommuniceerd.

5.2      Bij afhalen is het transportrisico voor koper.

Artikel 6. Retourneren

6.1      Het gekochte product mag tot maximaal zeven dagen na aankoop worden geretourneerd (zie artikel 2.3).

6.2      Terugbetaling in geval van retour gehaald/gebracht product vindt plaats binnen tien dagen.

6.3      Retournering is enkel mogelijk met originele factuur.

Artikel 7. Garantie en aansprakelijkheid

7.1      ’t Glasboetje verleent op de geleverde goederen de garantie zoals deze door de leveranciers wordt verleend. Na toekenning van de garantieschade door ‘t Glasboetje, is aan ’t Glasboetje de keus op welke wijze de schade hersteld wordt. Dit kan zijn: herstellen van de schade, vervangen van het beschadigde onderdeel of het vervangen van het beschadigde product.

7.2     Bij herstellen van de schade, welke achteraf niet tot garantie terug te voeren blijkt, zullen de kosten volledig aan de koper in rekening worden gebracht.

7.3      ’t Glasboetje is nooit verplicht tot betaling van schadevergoeding (in welke vorm dan ook) aan de klant tenzij er sprake is van nalatigheid, opzet of grove schuld aan de kant van ’t Glasboetje.

7.4      In de volgende gevallen is geen sprake van garantie:
– Als de slijtage van het product als normaal beschouwd kan worden;
– Als de originele factuur niet meer bestaat, is veranderd, of onleesbaar is;
– Als gebreken het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
– Als beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid, of nalatig onderhoud.

Verzenden & retourneren

De kosten van verzenden

Verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,95 (incl. btw), ongeacht het gewicht en de grootte van het pakket. Kosten voor verzending buiten Nederland staat niet opgenomen in het systeem. Neem hiervoor eerst even contact op via info@glasboetje.nl

U kunt de bestelling ook afhalen. Dan zijn er, vanzelfsprekend, geen verzendkosten. Controleer de openingstijden voor u uw bestelling komt afhalen of neem contact op  via info@glasboetje.nl voor het maken van een afspraak.

Problemen bij uw verzending

Wat te doen bij transportschade? Verpakking beschadigd bij aflevering: Laat een schadebevestiging opstellen door de bezorger.

Goederen beschadigd bij aflevering? Stel het betreffende vervoersbedrijf binnen 24 uur op de hoogte en laat een  schadebevestiging opstellen. Daarnaast stelt u binnen 24 uur ’t Glasboetje op de hoogte van de schade.

Een schadebevestiging is nodig voor de afhandeling van de schade.

Verzending van glas valt buiten deze voorwaarden. Het verzenden van glas is altijd voor risico van de koper.

Privacy verklaring

Alle gegevens die u aan ’t Glasboetje verstrekt zullen met zorg behandeld worden. Uw gegevens zullen strikt vertrouwelijk worden gebruikt en bewaard en zullen nooit aan partners of derden worden verstrekt.

Back To Top