Algemene Voorwaarden
Algemene voorwaarden
Artikel 1. Toepasselijkheid
1.1 De algemene voorwaarden gelden voor alle producten die u in de winkel en in de webshop van ’t Glasboetje aanschaft.
1.2 Van de algemene voorwaarden kan worden afgeweken, mits dit schriftelijk wordt vastgelegd door ‘t Glasboetje.
1.3 Bij een aankoop of bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van ‘t Glasboetje.
1.4 (Tussentijdse) prijswijzigingen voorbehouden. Eventuele typefouten in het systeem staan niet garant voor levering van producten.
Artikel 2. Totstandkoming (en beëindiging) van de overeenkomst
2.1 Een overeenkomst met ’t Glasboetje komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging per e-mail is verzonden naar het door de klant opgegeven e-mail adres. Het is hierbij niet van belang of de order via de website, de winkel of telefonisch is geplaatst.
2.2 De klant kan zijn of haar bestelling binnen 24 uur na plaatsing annuleren door het sturen van een e-mail naar info@glasboetje.nl. Pas na ontvangstbevestiging van ’t Glasboetje is de annulering definitief.
2.3 Het gekochte product mag tot maximaal zeven dagen na aankoop (= factuurdatum) worden geretourneerd mits verpakking en product in originele staat en niet beschadigd zijn. Hiervoor worden wel orderkosten ingehouden (10% van het factuurbedrag). Verzendkosten bij retournering zijn voor rekening van de klant. Het restant zal worden teruggestort aan koper.
Artikel 3. Prijzen, producten, aanbiedingen
3.1 Alle prijzen in de webshop van ’t Glasboetje zijn in euro’s en inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.
3.2 Producten (en speciale aanbiedingen) zijn leverbaar (geldig) zolang de voorraad strekt.
3.3 Producten blijven eigendom van ‘t Glasboetje tot ontvangst van betaling.
3.4 Mocht er sprake zijn van een tussentijdse prijswijziging en is deze niet tijdig op de website aangepast dan behoudt `t Glasboetje het recht om de juiste prijs door te berekenen aan de klant.
Artikel 4. Betaling
4.1 Bij bestellingen via de webshop van ’t Glasboetje kan een keuze worden gemaakt uit de volgende betaalwijzen:
– Contante betaling bij afhalen
– Betaling via overschrijving
4.2 Verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
Artikel 5. Levering en leveringstijd
5.1 Bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd. ‘t Glasboetje streeft naar een levering binnen 2-3 werkdagen. De bestelstatus is zichtbaar via de website.
Indien levering vertraagd of niet mogelijk is wordt dit direct aan koper gecommuniceerd.
5.2 Bij afhalen is het transportrisico voor koper.
Artikel 6. Retourneren
6.1 Het gekochte product mag tot maximaal veertien dagen na aankoop worden geretourneerd (zie artikel 2.3).
6.2 Terugbetaling in geval van retour gehaald/gebracht product vindt plaats binnen tien dagen.
6.3 Retournering is enkel mogelijk met originele factuur.
Artikel 7. Garantie en aansprakelijkheid
7.1 ’t Glasboetje verleent op de geleverde goederen de garantie zoals deze door de leveranciers wordt verleend. Na toekenning van de garantieschade door ‘t Glasboetje, is aan ’t Glasboetje de keus op welke wijze de schade hersteld wordt. Dit kan zijn: herstellen van de schade, vervangen van het beschadigde onderdeel of het vervangen van het beschadigde product.
7.2 Bij herstellen van de schade, welke achteraf niet tot garantie terug te voeren blijkt, zullen de kosten volledig aan de koper in rekening worden gebracht.
7.3 ’t Glasboetje is nooit verplicht tot betaling van schadevergoeding (in welke vorm dan ook) aan de klant tenzij er sprake is van nalatigheid, opzet of grove schuld aan de kant van ’t Glasboetje.
7.4 In de volgende gevallen is geen sprake van garantie:
– Als de slijtage van het product als normaal beschouwd kan worden;
– Als de originele factuur niet meer bestaat, is veranderd, of onleesbaar is;
– Als gebreken het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
– Als beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid, of nalatig onderhoud.
7.5 Een product dat defect is kan na overleg met ’t Glasboetje retour worden gezonden, de verzendkosten zijn voor koper. ’t Glasboetje zorgt voor kosteloze vervanging mits voldaan is aan bovenstaande voorwaarden voor garantie.
Artikel 8. Workshops & Cursussen
- Deelname aan workshop of cursus is definitief na bevestiging van `t Glasboetje via email
- Bij afmelding voor de cursus binnen 1 week voor aanvang wordt 50% van het cursusgeld in rekening gebracht
- Bij afmelding voor een workshop binnen 3 dagen voor aanvang wordt 50% van het verschuldigde bedrag in rekening gebracht
- Bij afmelding voor een workshop binnen 24 uur voor aanvang wordt het gehele verschuldigde bedrag in rekening gebracht.
Artikel 9. Verzenden & retourneren
9.1 Verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,95 (incl. btw) bij een pakket tot 10 kg.
U kunt de bestelling ook afhalen. Dan zijn er, vanzelfsprekend, geen verzendkosten. Controleer de openingstijden voor u uw bestelling komt afhalen of neem contact op via info@glasboetje.nl voor het maken van een afspraak.
9.2 Problemen bij uw verzending
Wat te doen bij transportschade? Verpakking beschadigd bij aflevering: Laat een schadebevestiging opstellen door de bezorger.
Goederen beschadigd bij aflevering? Stel het betreffende vervoersbedrijf binnen 24 uur op de hoogte en laat een schadebevestiging opstellen. Daarnaast stelt u binnen 24 uur ’t Glasboetje op de hoogte van de schade.
Een schadebevestiging is nodig voor de afhandeling van de schade.
Verzending van glas valt buiten deze voorwaarden. Het verzenden van glas is altijd voor risico van de koper.
Artikel 10. Privacy verklaring & Cookie beleid
10.1 Persoonsgegevens
De persoonsgegevens die ’t Glasboetje verwerkt zijn:
– voor- en achternaam
– adres, postcode en plaats
– telefoonnummer en mailadres
Deze gegevens worden gebruikt om:
– uw bestelling en betaling te kunnen afhandelen;
– de nieuwsbrief toe te zenden;
– indien nodig, u te informeren over onze dienstverlening of eventuele wijzigingen hierin;
– u de mogelijkheid te bieden een account aan te maken;
– uw bestelling bij u te laten bezorgen.
10.2 Leeftijdscontrole
’t Glasboetje heeft niet de intentie om gegevens te verzamelen over website bezoekers die jonger zijn dan 16 jaar, tenzij zij toestemming hebben van ouders of voogd.
Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk. Dit betekent in de praktijk dat verstrekte persoonsgegevens bewaard worden door ’t Glasboetje tot de klant vraagt deze te verwijderen. Dit wordt gedaan zodat bij een volgende aankoop de klant niet alle gegevens opnieuw hoeft in te vullen.
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens.
10.3 Cookies
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij uw bezoek aan een website naar de computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat u bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Artikel 1. Toepasselijkheid
1.1 De algemene voorwaarden gelden voor alle producten die u in de winkel en in de webshop van ’t Glasboetje aanschaft.
1.2 Van de algemene voorwaarden kan worden afgeweken, mits dit schriftelijk wordt vastgelegd door ‘t Glasboetje.
1.3 Bij een aankoop of bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van ‘t Glasboetje.
1.4 (Tussentijdse) prijswijzigingen voorbehouden. Eventuele typefouten in het systeem staan niet garant voor levering van producten.
Artikel 2. Totstandkoming (en beëindiging) van de overeenkomst
2.1 Een overeenkomst met ’t Glasboetje komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging per e-mail is verzonden naar het door de klant opgegeven e-mail adres. Het is hierbij niet van belang of de order via de website, de winkel of telefonisch is geplaatst.
2.2 De klant kan zijn of haar bestelling binnen 24 uur na plaatsing annuleren door het sturen van een e-mail naar info@glasboetje.nl. Pas na ontvangstbevestiging van ’t Glasboetje is de annulering definitief.
2.3 Het gekochte product mag tot maximaal zeven dagen na aankoop (= factuurdatum) worden geretourneerd mits verpakking en product in originele staat en niet beschadigd zijn. Hiervoor worden wel orderkosten ingehouden (10% van het factuurbedrag). Verzendkosten bij retournering zijn voor rekening van de klant. Het restant zal worden teruggestort aan koper.
Artikel 3. Prijzen, producten, aanbiedingen
3.1 Alle prijzen in de webshop van ’t Glasboetje zijn in euro’s en inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.
3.2 Producten (en speciale aanbiedingen) zijn leverbaar (geldig) zolang de voorraad strekt.
3.3 Producten blijven eigendom van ‘t Glasboetje tot ontvangst van betaling.
3.4 Mocht er sprake zijn van een tussentijdse prijswijziging en is deze niet tijdig op de website aangepast dan behoudt `t Glasboetje het recht om de juiste prijs door te berekenen aan de klant.
Artikel 4. Betaling
4.1 Bij bestellingen via de webshop van ’t Glasboetje kan een keuze worden gemaakt uit de volgende betaalwijzen:
– Contante betaling bij afhalen
– Betaling via overschrijving
4.2 Verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
Artikel 5. Levering en leveringstijd
5.1 Bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd. ‘t Glasboetje streeft naar een levering binnen 2-3 werkdagen. De bestelstatus is zichtbaar via de website.
Indien levering vertraagd of niet mogelijk is wordt dit direct aan koper gecommuniceerd.
5.2 Bij afhalen is het transportrisico voor koper.
Artikel 6. Retourneren
6.1 Het gekochte product mag tot maximaal veertien dagen na aankoop worden geretourneerd (zie artikel 2.3).
6.2 Terugbetaling in geval van retour gehaald/gebracht product vindt plaats binnen tien dagen.
6.3 Retournering is enkel mogelijk met originele factuur.
Artikel 7. Garantie en aansprakelijkheid
7.1 ’t Glasboetje verleent op de geleverde goederen de garantie zoals deze door de leveranciers wordt verleend. Na toekenning van de garantieschade door ‘t Glasboetje, is aan ’t Glasboetje de keus op welke wijze de schade hersteld wordt. Dit kan zijn: herstellen van de schade, vervangen van het beschadigde onderdeel of het vervangen van het beschadigde product.
7.2 Bij herstellen van de schade, welke achteraf niet tot garantie terug te voeren blijkt, zullen de kosten volledig aan de koper in rekening worden gebracht.
7.3 ’t Glasboetje is nooit verplicht tot betaling van schadevergoeding (in welke vorm dan ook) aan de klant tenzij er sprake is van nalatigheid, opzet of grove schuld aan de kant van ’t Glasboetje.
7.4 In de volgende gevallen is geen sprake van garantie:
– Als de slijtage van het product als normaal beschouwd kan worden;
– Als de originele factuur niet meer bestaat, is veranderd, of onleesbaar is;
– Als gebreken het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
– Als beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid, of nalatig onderhoud.
7.5 Een product dat defect is kan na overleg met ’t Glasboetje retour worden gezonden, de verzendkosten zijn voor koper. ’t Glasboetje zorgt voor kosteloze vervanging mits voldaan is aan bovenstaande voorwaarden voor garantie.
Artikel 8. Workshops & Cursussen
- Deelname aan workshop of cursus is definitief na bevestiging van `t Glasboetje via email
- Bij afmelding voor de cursus binnen 1 week voor aanvang wordt 50% van het cursusgeld in rekening gebracht
- Bij afmelding voor een workshop binnen 3 dagen voor aanvang wordt 50% van het verschuldigde bedrag in rekening gebracht
- Bij afmelding voor een workshop binnen 24 uur voor aanvang wordt het gehele verschuldigde bedrag in rekening gebracht.
Artikel 9. Verzenden & retourneren
9.1 Verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,95 (incl. btw) bij een pakket tot 10 kg.
U kunt de bestelling ook afhalen. Dan zijn er, vanzelfsprekend, geen verzendkosten. Controleer de openingstijden voor u uw bestelling komt afhalen of neem contact op via info@glasboetje.nl voor het maken van een afspraak.
9.2 Problemen bij uw verzending
Wat te doen bij transportschade? Verpakking beschadigd bij aflevering: Laat een schadebevestiging opstellen door de bezorger.
Goederen beschadigd bij aflevering? Stel het betreffende vervoersbedrijf binnen 24 uur op de hoogte en laat een schadebevestiging opstellen. Daarnaast stelt u binnen 24 uur ’t Glasboetje op de hoogte van de schade.
Een schadebevestiging is nodig voor de afhandeling van de schade.
Verzending van glas valt buiten deze voorwaarden. Het verzenden van glas is altijd voor risico van de koper.
Artikel 10. Privacy verklaring & Cookie beleid
10.1 Persoonsgegevens
De persoonsgegevens die ’t Glasboetje verwerkt zijn:
– voor- en achternaam
– adres, postcode en plaats
– telefoonnummer en mailadres
Deze gegevens worden gebruikt om:
– uw bestelling en betaling te kunnen afhandelen;
– de nieuwsbrief toe te zenden;
– indien nodig, u te informeren over onze dienstverlening of eventuele wijzigingen hierin;
– u de mogelijkheid te bieden een account aan te maken;
– uw bestelling bij u te laten bezorgen.
10.2 Leeftijdscontrole
’t Glasboetje heeft niet de intentie om gegevens te verzamelen over website bezoekers die jonger zijn dan 16 jaar, tenzij zij toestemming hebben van ouders of voogd.
Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk. Dit betekent in de praktijk dat verstrekte persoonsgegevens bewaard worden door ’t Glasboetje tot de klant vraagt deze te verwijderen. Dit wordt gedaan zodat bij een volgende aankoop de klant niet alle gegevens opnieuw hoeft in te vullen.
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens.
10.3 Cookies
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij uw bezoek aan een website naar de computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat u bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken